
Wiele par zastanawia się nad tym, czy organizacja wesela w remizie strażackiej jest czymś, co ułatwi im organizację, czy też przysporzy masę problemów. W tym przypadku zdania są podzielone, jednakże my postaramy się wykazać plusy takiego rozwiązania, gdyż jest ich wiele i warto o nich mówić.
Nie od dziś wiadomo, że organizacja przyjęć weselnych to coraz lepszy sposób na biznes. Dostrzegły to hotele, restauracje. Profity z tego płynące już od dawna czerpią także remizy strażackie, które dysponują odpowiednim zapleczem gastronomicznym, jak i też salą mogącą pomieścić gości. W tym przypadku warto jednak wspomnieć o kilku ważnych kwestiach, które para młoda musi dopilnować decydując się na realizowanie przyjęcia w remizie strażackiej.
Po pierwsze standard, w jakimi ma odbyć się przyjęcie. Koniecznym jest odwiedzenie danej remizy, czy też teraz coraz częściej domu weselnego lub sali weselnej w celu weryfikacji jej aktualnego stanu. Tego typu obiekty najczęściej należą do gmin, jednakże nie wszystkie gminy troszczą się o odpowiedni standard. Należy zatem sprawdzić, czy ściany nie są brudne, farba nie odpryskuje. Należy także zwrócić uwagę na stan podłogi oraz wyposażenie zaplecza gastronomicznego.
Kolejną rzeczą, którą warto sprawdzić to zimą ogrzewanie, a latem klimatyzacja. Jest to niezmiernie ważne, gdyż obecnie w wielu lokalach tego typu elementy wyposażenia są na porządku dziennym. Oprócz tego należy sprawdzić warunki, na jakich udostępniane są te elementy. W przypadku klimatyzacji powinno się poprosić o urządzenie do jej regulacji tak, by goście, bądź obsługa mogła na bieżąco odpowiednio modyfikować temperaturę otoczenia.
Plusem remiz, sal weselnych jest przede wszystkim zaplecze gastronomiczne. Dlatego warto jest sprawdzić, czy ono w ogóle się znajduje w danym lokalu, i w jakim jest stanie. Oczywiście w tym miejscu należy zwrócić uwagę na takie podstawowe rzeczy jak piecyki elektryczne, kuchenki gazowe, suszarki na naczynia, podstawowe przyrządy do gotowania i podawania dań.
Za daną salą z pewnością przemawiać będzie fakt, iż posiada na swym wyposażeniu zastawę. Mowa tutaj o wszelkiego rodzaju łyżkach, widelcach, talerzach, szklankach, a także kieliszkach. W tym przypadku kierujemy się zasadą – im różnorodniej, tym lepiej.
Korzystając z możliwości zorganizowania przyjęcia weselnego w remizie para młoda może wiele zaoszczędzić, oczywiście wtedy, gdy zatroszczy się o odpowiednie ceny u poszczególnych podwykonawców. Sale weselne wbrew pozorom nie są drogie do wynajęcia, co w porównaniu z typowymi restauracjami, ofertami hotelowymi wychodzi nad wyraz korzystnie. Ważne jednak jest zadbanie o to, by odpowiednio dobrać zespół, który pomoże nam w realizowaniu przyjęcia.
Fot. Pinterest.

Kamila555
22 września, 2018Wesela w remizach tracą na popularności na rzecz specjalnie do tego przygotowanych sal weselnych. Powodów jest kilka – po pierwsze dużo łatwiej zorganizować przyjęcie weselne w sali weselnej niż w remizie, wymaga to mniej anszego czasu, uwagi i poświęcenia.
Z drugiej jednak strony nowsze remizy czasem nie odbiegają bardzo standradem od niejednego lokalu weselnego i mają do zaoferowania zaprzyjaźnionych sprawdzonych usługodawców przy czym oferują dużo niższe ceny za talerzyk.
POlecam artykuł na temat faktów i mitów organizacji wesela w remizie strażackiej: https://my-perfectweddingday.blogspot.com/2018/09/fakty-i-mity-na-temat-wesela-w-remizie.html