Witam - mam do was takie pytanie. Jako że jestem Facetem nie znam się za bardzo na tym gdzie najlepiej zrobić fotografie ślubne. Macie jakieś pomysły ?

Nad wodą odpada. Strasznie dużo osób właśnie robi nad wodą coś innego
Cześć! Wiem, że temat nieaktualny, ale przeglądając forum natknęłam się na ten temat (był na pierwszej stronie w dziale z fotografią) i postanowiłam, że podzielę się swoim "odkryciem". Jeśli szukacie miejsca na sesję ślubną, to zobaczcie sobie na stronkę https://dobryplener.pl/ - tam ludzie wrzucają swoje miejsca, a fotografowie często dzielą się zdjęciami sesji, dzięki czemu będziecie wiedzieli, jak to mniej więcej będzie wyglądać. Ja mam wesele dopiero za 2 lata, także im więcej się na tamtej stronce do tego czasu znajdzie, tym lepiej smile
Mnie cieszy, że technika poszła na tyle do przodu, że teraz zdjęcia ślubne oraz sesje nie wyglądają sztucznie ani nie widać, że były poddawane obróbce cyfrowej. Jak przeglądam zdjęcia ze ślubów w albumach rodziny, to jestem przerażona, jak tandetnie niektóre wyglądają. My wybraliśmy fotograf z Warszawy: http://www.agnieszkaklosinska.pl/, bo urzekło nas, jak potrafi uchwycić momenty tak, że są naturalne i pełne ruchu. Ciekawi jesteśmy efektów.
Moim zdaniem jeżeli o fotografiach ślubnych mowa, nie ma to jak sesja plenerowa . Uwielbiam zdjęcia w których piękne okoliczności czy też naturalne światło stanowią idealne tło dla młodej pary. Takie zdjęcia ze ślubu pewnie większość osób ogląda z największą nostalgią.
Rejestruj lub zaloguj aby utworzyć temat lub odpowiedzieć w istniejącym.

Podobne wątki

Tytuł wątku
Wybór namiotu
trener personalny
Pomysł na prezent
Najmodniejsze kroje torebek
Jakie zaproszenia ślubne podobają się Wam najbardziej?
Najnowsze posty na blogu ślubnym
Postawcie na ślub w stylu boho!
17.12.2018